ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ με θέμα :
ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΨΩΜΙ, ΠΟΥΛΑΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.
1ος Κύκλος: Δευτέρα 7-Τρίτη 8 Νοεμβρίου (17:00-21:00)
2ος Κύκλος: Τετάρτη 9- Πέμπτη 10 Νοεμβρίου (17:00-21:00)
Εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής σε σεμινάριο κατάρτισης
ΣΚΟΠΟΣ
Στόχος του προγράμματος είναι η εκμάθηση νέων τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών με βάση την πελατοκεντρική φιλοσοφία, όπου η εξυπηρέτηση είναι μοχλός διατήρησης ικανοποιημένων πελατών. Επίσης, η βελτίωση της ικανότητας των συμμετεχόντων να διαγνώσουν τον τύπο του πελάτη, να προσαρμόσουν κατάλληλα την μεταξύ τους επικοινωνία και να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις ανάγκες του πελάτη.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
- Ο ρόλος των πωλήσεων
2.Γιατί οι πελάτες απαιτούν ποιοτική εξυπηρέτηση
3. Απαγορευμένες λέξεις και φράσεις
4. Παράπονα πελατών και πώς πρέπει να τα διαχειριστούμε
5. Πώς παράγουμε ενθουσιασμένους πελάτες
6. Η αύξηση των πωλήσεων μέσα από την εξυπηρέτηση
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Ιωάννης Τζαβλόπουλος
ΒΑ, ΜΒΑ, PhDc, Εισηγητής σε Πανεπιστήμια, ΤΕΙ, Κολέγια, και σεμινάρια επιχειρήσεων. Είναι σύμβουλος επιχειρήσεων, ενώ έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες. Βραβευμένος από την ακαδημία μάρκετινγκ και από την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων και 3 φορές υπότροφος για την ακαδημαϊκή του επίδοση. Έχει εκδώσει ένα βιβλίο και 4 εκπαιδευτικούς οδηγούς, ενώ τα άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων.
Περιλαμβάνονται:
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το γραφείο του Σωματείου στο τηλέφωνο : 2310 277644